Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Web og kommunikationsteamet

Opgaver i web og kommunikationsteamet

Vi har løbende opgaver i vores team, der kan deles op i før, under og efter arrangementerne. Der er flest opgaver før arrangementerne. Opgaverne er beskrevet her i korte træk (en mere detaljeret udgave er under udarbejdelse). Under opgaverne finder du teamets medlemmer, og hvordan vi har opdelt opgaverne imellem os.

Opgaver

Hjemmeside (i WordPress):

  • Halvårlige updates med arrangementer
  • Ugentlige beskrivelser af arrangementer
  • Opdatering og vedligeholdelse (teknisk)
  • Opdatering og vedligeholdelse (indhold: fx upload af prædikener)
  • Udvikling og nye tiltag- Grafik og billeder

Facebook:

  • Generel community management: herunder besvarelse af kommentarer/likes/reviews
  • Ugentlige statusopdateringer og teasere
  • Oprettelse af begivenheder
  • Besvarelse af indkomne beskeder- Gospel Aid

Til gudstjenesterne

  • Billeder og videoer til Facebook
  • Reaktioner fra menighed
  • Vox pops/interviews

Diverse

  • PR og markedsføring
  • Materiale (fx roll ups)

 

Opgavefordeling

Dyveke – Skriver på hjemmesiden om arrangementerne en 1 uge inden

Ditte – Poster om arrangementerne på Facebook gerne 2 gange inden et arrangement

Annie – Uploader prædikerne på hjemmesiden og poster om det på Facebook

Nana –Poster og skriver om alle ad hoc opgaverne. Udvikler og koordinerer opgaver.

Ditte og Nana – billeder til arrangementer, stemningsupdates på Facebook.

Alle andre opgaver løser vi sammen, når vi mødes i teamet.

 

Hvem er i teamet?