Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighedNæste indlæg: Forrige indlæg:
Gospel Celebration på søndag d. 18. september

Gospel Celebration på søndag d. 18. september

Om at skabe fred i familien og andre nære relationer



Kl. 16-18 i Templet, Frederiksberg Alle 9



SUPER KAGE Café allerede fra kl. 14

Hvordan forholder kristendommen sig til vores tids familieliv og måder at være sammen med kærester, venner, bekendte og kollegaer på?

Til denne Gospel Celebration vil Peter Dyhr tage fat på, hvordan vi kan være fredsskabere og fredens personer i vores familie og i vores nærmeste netværk og relationer.

Søndagens tekst er fra Filipperbrevet kapitel 4, vers 4-9, skrevet af apostlen Paulus til de kristne i Filippa.

Glæd jer altid i Herren! Jeg siger atter: Glæd jer! (v4) Lad jeres mildhed blive kendt af alle mennesker. Herren er nær (v5). Vær ikke bekymrede for noget, men bring i alle forhold jeres ønsker frem for Gud i bøn og påkaldelse med tak (v6). Og Guds fred, som overgår al forstand, vil bevare jeres hjerter og tanker i Kristus Jesus (v7).

I øvrigt, brødre, alt, hvad der er sandt, hvad der er ædelt, hvad der er ret, hvad der er rent, hvad der er værd at elske, hvad der er værd at tale godt om, kort sagt: det gode og det rosværdige, det skal I lægge jer på sinde (v8). Hvad I har lært og taget imod og hørt og set hos mig, det skal I gøre. Og fredens Gud vil være med jer (v9).

Laura Kjærgaard leder musikken.

Vi får besøg af Mads Andersens to gospelkor ‘Voices of Gospel’ og ‘SHOUT’.

Sidst men ikke mindst samler vi i kirken ind til Ladies Night denne søndag til at kunne sponsorere billetter til kvinder, der ikke har råd til at komme med, ud over at Caféen holder SUPER KAGE SØNDAG, hvor overskuddet går til Ladies Night’s støtteprojekt “Nat Caféen på Vesterbro`(se omtale under nyheder og på facebook).

Velkommen til glad gospel og bilfri søndag