Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Gospel Inspiration

Gudstjeneste med mere fokus på det åndelige indhold og musik til krop og sjæl. Lad Gud inspirere dig i DIT liv.

Gospel Inspiration – EN NY GUDSTJENESTETYPE!

Vi har igennem flere år haft et ønske om en gudstjenestetype, der kunne udfordre vores relation med Gud i højere grad.

    • En gudstjeneste hvor der i højere grad var plads til at undervise og give en dybere indføring i den kristne tro
    • En gudstjeneste hvor vores tro og trosliv kom i spil på en mere aktiv måde i gudstjenesten
    • En gudstjeneste hvor vi tog elementer fra andre musiktraditioner med for at skabe et musikalsk rum, der åbnede op for nye sider af vores spiritualitet og vores erfaring af Guds nærvær
    • En gudstjeneste hvor vi tog os tid til at høre de troshistorier, som er igang med at udfolde sig midt iblandt os og som kan være til personlig inspiration for os alle
    • En gudstjeneste hvor bønnen og det profetiske (det at Gud meddeler sig til os gennem andre mennesker) kunne fylde noget mere

Kort sagt – en gudstjeneste, hvor Gud kunne inspirere os til at blive mennesker med en levende tro i hjertet, en kærlighed til vores medmennesker og en livsstil, som gør denne verden til et bedre sted.

Inspiration kommer af ordet Inspiro, som betyder indblæst af Guds ånd, dvs. at Gud inspirerer os ved at “blæse” sin Ånd ind i os!

Praktisk:

Hvor: Templet, Frederiksberg Alle 9

Dato: Se kalenderen!

Tidspunkt: Kl. 16.00 – 18.00, sådan cirka!

Pris: Det koster ikke noget at deltage. Vi samler penge ind under gudstjenesten til at dække forskellige udgifter som husleje, leje af teknisk udstyr samt alm. drift. Alle arbejder frivilligt i The Gospel Fellowship.

For hvem: Gospel gudstjenesten er for ALLE. Uanset om man kan synge eller om man er troende.

Tilmelding: Nej – du møder bare op.